Bases de participació

Bases de participació

Organització

L’Associació Cultural Video Art Game (VAG) impulsa a les Terres de l’Ebre la indústria del videojoc la cultura digital, la importància de les empreses TIC i la inquietud en les noves tecnologies digitals i d’aquesta indústria per part del jovent i la ciutadania en general. El VAG aposta per incentivar i impulsar la creació d’una base i inquietud social digital, aprofitant tot el que envolta la indústria dels videojocs (món digital, 3D, 2D, disseny, programació, màrqueting, música, guions, tallers per nens i nenes, etc)

L’objectiu a llarg termini del VAG és fomentar la creació de llocs de treball per tal de garantir la màxima retenció (atracció i augment) del talent. Actuant com un motor generador de nous negocis, es vol que arribi a ser una incubadora destinada a consolidar equips de treball enfocats a desenvolupar projectes disruptius.

Cada any, i des de ja fa 4, el VAG organitza a inicis de la tardor la trobada VAG Experience durant tres dies amb diferents activitats al voltant del sector de la tecnologia i el videojoc amb la participació de professionals nacionals i internacionals de de renom i entre altres amb una nombrosa assistència de tota mena de persones i entitats del territori i amb especial atenció al sector educatiu.

D’altra banda el Col·laboratori Catalunya, iniciativa de la Generalitat de Catalunya i Fundació i2Cat, fomenta la innovació social digital basada en la innovació oberta i la metodologia de treball en quàdruple hèlix. El Col·laboratori Catalunya té diferents àmbits d’impacte temàtic i territorial. Entre aquests últims el primer que és va crear va ser el Col·laboratori CatSud amb entitats de Tarragona i Terres de l’Ebre que miren de portar a terme projectes i accions de innovació social digital amb l’objectiu final d’impacte en el territori i en la seva ciutadania. 

Organització
L’Associació Cultural Video Art Game (VAG) impulsa a les Terres de l’Ebre la indústria del videojoc la cultura digital, la importància de les empreses TIC i la inquietud en les noves tecnologies digitals i d’aquesta indústria per part del jovent i la ciutadania en general. El VAG aposta per incentivar i impulsar la creació d’una base i inquietud social digital, aprofitant tot el que envolta la indústria dels videojocs (món digital, 3D, 2D, disseny, programació, màrqueting, música, guions, tallers per nens i nenes, etc)
L’objectiu a llarg termini del VAG és fomentar la creació de llocs de treball per tal de garantir la màxima retenció (atracció i augment) del talent. Actuant com un motor generador de nous negocis, es vol que arribi a ser una incubadora destinada a consolidar equips de treball enfocats a desenvolupar projectes disruptius.
Cada any, i des de ja fa 4, el VAG organitza a inicis de la tardor la trobada VAG Experience durant tres dies amb diferents activitats al voltant del sector de la tecnologia i el videojoc amb la participació de professionals nacionals i internacionals de de renom i entre altres amb una nombrosa assistència de tota mena de persones i entitats del territori i amb especial atenció al sector educatiu.
D’altra banda el Col·laboratori Catalunya, iniciativa de la Generalitat de Catalunya i Fundació i2Cat, fomenta la innovació social digital basada en la innovació oberta i la metodologia de treball en quàdruple hèlix. El Col·laboratori Catalunya té diferents àmbits d’impacte temàtic i territorial. Entre aquests últims el primer que és va crear va ser el Col·laboratori CatSud amb entitats de Tarragona i Terres de l’Ebre que miren de portar a terme projectes i accions de innovació social digital amb l’objectiu final d’impacte en el territori i en la seva ciutadania. 
El Videojoc i el Canvi Climàtic

Aquest any 2023 una de les activitats en que el Col·laboratori Catalunya donarà suport és a la iniciativa El Videojoc i el Canvi Climàtic -VCC-. Aquesta, vol mirar de donar resposta en format competició i a través d’un videojoc a l’impacte del canvi climàtic i els seus efectes sobre el territori. La iniciativa constarà de tres etapes:

Ideatró: 7 d’octubre de 16 a 21h a l’Auditori Municipal d’Amposta.
Mentorització i prototipatge de les propostes seleccionades: Del 8 d’octubre de 2023 al maig de 2024.
Demostració i lliurament final de premis: Maig 2024.
El Videojoc i
el Canvi Climàtic

Aquest any 2023 una de les activitats en que el Col·laboratori Catalunya donarà suport és a la iniciativa El Videojoc i el Canvi Climàtic -VCC-. Aquesta, vol mirar de donar resposta en format competició i a través d’un videojoc a l’impacte del canvi climàtic i els seus efectes sobre el territori. La iniciativa constarà de tres etapes:

Ideatró: 7 d’octubre de 16 a 21h a l’Auditori Municipal d’Amposta.

Mentorització i prototipatge de les propostes seleccionades: Del 8 d’octubre de 2023 al maig de 2024.

Demostració i lliurament final de premis: Maig 2024.
El Repte

La iniciativa VCC és planteja com una competició d’innovació amb eines digitals, oberta i adreçada a la comunitat en general en el qual diferents equips de persones amb coneixements de diversos àmbits, però principalment del món digital/tecnològic, miraran de proposar i trobar solucions al repte plantejat a través de les noves tecnologies, els videojoc i el programari. És per aquest motiu que cada equip caldrà que tingui integrants amb diferents tipus de coneixements en relació a la problemàtica/temàtica i per  el tipus de solució requerida que és plantegi. Podràn ser necessaris perfils amb coneixements ens el camp del disseny gràfic, disseny d’interfícies, programació, gestió de projectes, coneixement de l’entorn i el medi ambient, …

El Repte

La iniciativa VCC és planteja com una competició d’innovació amb eines digitals, oberta i adreçada a la comunitat en general en el qual diferents equips de persones amb coneixements de diversos àmbits, però principalment del món digital/tecnològic, miraran de proposar i trobar solucions al repte plantejat a través de les noves tecnologies, els videojoc i el programari. És per aquest motiu que cada equip caldrà que tingui integrants amb diferents tipus de coneixements en relació a la problemàtica/temàtica i per  el tipus de solució requerida que és plantegi. Podràn ser necessaris perfils amb coneixements ens el camp del disseny gràfic, disseny d’interfícies, programació, gestió de projectes, coneixement de l’entorn i el medi ambient…

La iniciativa

La iniciativa, dirigida a les persones innovadores i creatives, vol promoure canvis positius en l’entorn davant de la problemàtica del canvi climàtic i els seus efectes en el territori.

La iniciativa del Videojoc i el Canvi Climàtic està organitzada per l’Associació Cultural Video Art Game, l’ajuntament d’Amposta, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i Fundació i2Cat i amb la col·laboració de  l’INS Montsià, l’Eurecat-Centre de Resiliència Climàtica a través del Living Lab Ebre Bioterritori i el FabLab Terres de l’Ebre.

La iniciativa

La iniciativa, dirigida a les persones innovadores i creatives, vol promoure canvis positius en l’entorn davant de la problemàtica del canvi climàtic i els seus efectes en el territori.

La iniciativa del Videojoc i el Canvi Climàtic està organitzada per l’Associació Cultural Video Art Game, l’ajuntament d’Amposta, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i Fundació i2Cat i amb la col·laboració de  l’INS Montsià, l’Eurecat-Centre de Resiliència Climàtica a través del Living Lab Ebre Bioterritori i el FabLab Terres de l’Ebre.

Regles de participació
Aquestes regles de participació tenen les següents condicions:
Regles de participació
Aquestes regles de participació tenen les següents condicions:
Ideatro VAG Experience el repte
0. El Repte
La iniciativa El Videojoc i el Canvi Climàtic (VCC), vol animar a totes les persones que vulguin participar per mirar que trobin i proposin possibles solucions innovadores. En aquest cas el repte és la ideació, definició i creació d’un videojoc per a visualitzar l’impacte del canvi climàtic,  els seus efectes sobre el territori mirant de proposar o provocar accions de millora tot fomentant entre altres idees com per exemple:
  • Entendre les causes i les conseqüències del canvi climàtic en els diferents entorns de les terres de l’Ebre tant en la dimensió ambiental com social, econòmica i de governança.
  • Aportació de possibles accions que puguin reduir el seu efecte ni que siguin de petit format.
  • Desplegar mecanismes de ciència ciutadana per a la monitorització de la situació, visualització de possibles dades i sensibilització de la ciutadania.
  • Creació una comunitat amb esperit crític respecte als causants així com activa  i motivada per fer front als reptes derivats del canvi climàtic.
  • Gamificació de les accions amb premis o reconeixements.
  • Possible monitorització.
Ideatro VAG Experience el repte
0. El Repte
La iniciativa El Videojoc i el Canvi Climàtic (VCC), vol animar a totes les persones que vulguin participar per mirar que trobin i proposin possibles solucions innovadores. En aquest cas el repte és la ideació, definició i creació d’un videojoc per a visualitzar l’impacte del canvi climàtic,  els seus efectes sobre el territori mirant de proposar o provocar accions de millora tot fomentant entre altres idees com per exemple:
  • Entendre les causes i les conseqüències del canvi climàtic en els diferents entorns de les terres de l’Ebre tant en la dimensió ambiental com social, econòmica i de governança.
  • Aportació de possibles accions que puguin reduir el seu efecte ni que siguin de petit format.
  • Desplegar mecanismes de ciència ciutadana per a la monitorització de la situació, visualització de possibles dades i sensibilització de la ciutadania.
  • Creació una comunitat amb esperit crític respecte als causants així com activa  i motivada per fer front als reptes derivats del canvi climàtic.
  • Gamificació de les accions amb premis o reconeixements.
  • Possible monitorització.
  • 1. L'elegibilitat

    La competició està oberta a equips multidisciplinars capaços d’afrontar el repte plantejat i formats per makers, dissenyadors, inventors, enginyers, programadors, estudiants, ecòlegs, ambientalistes, … o qualsevol altre persona que estigui motivada enfront d’aquest repte.

    Durant la valoració de les idees és valorarà positivament que l’equip avaluat tingui diversitat de gènere, així com membres amb diversitat funcional, entre els seus 4 integrants.

    L’edat de les persones participants no està limitada en cap sentit, però el VCC s’enfoca principalment a persones entre 14 i 30 anys i les noves oportunitats que se’ls pot obrir gràcies a aquesta iniciativa.

    Els participants menors de 16 anys hauran de proporcionar el consentiment informat dels seus pares o tutors legals a través del document que trobareu en aquest enllaç.

    1. L'elegibilitat

    La competició està oberta a equips multidisciplinars capaços d’afrontar el repte plantejat i formats per makers, dissenyadors, inventors, enginyers, programadors, estudiants, ecòlegs, ambientalistes… o qualsevol altra persona que estigui motivada enfront d’aquest repte.

    Durant la valoració de les idees és valorarà positivament que l’equip avaluat tingui diversitat de gènere, així com membres amb diversitat funcional, entre els seus 4 integrants.

    L’edat de les persones participants no està limitada en cap sentit, però el VCC s’enfoca principalment a persones entre 14 i 30 anys i les noves oportunitats que se’ls pot obrir gràcies a aquesta iniciativa.

    Els participants menors de 16 anys hauran de proporcionar el consentiment informat dels seus pares o tutors legals a través del document que trobareu en aquest enllaç.

    2. La participació

    Per participar en el VCC només cal fer la inscripció a través d’aquest enllaç  

    3. El cost

    Cada equip participant haurà d’abonar 8,00 € a través del mateix enllaç d’inscripció.

    4. Període d'inscripció

    Finalitzarà el dissabte 30 de setembre de 2023 a les 23:59 hores o un cop s’arribin als 12 equips participants.

    2. La participació

    Per participar en el VCC només cal fer la inscripció a través d’aquest enllaç  

    3. El cost

    Cada equip participant haurà d’abonar 8,00 € a través del mateix enllaç d’inscripció.

    4. Període d'inscripció

    Finalitzarà el dissabte 30 de setembre de 2023 a les 23:59 hores o un cop s’arribin als 12 equips participants.

    5. Les etapes
    La competició constarà de tres etapes: ideació, prototipatge i demostració amb lliureament final de premis.
    • Primera etapa: ideació
      Aquesta etapa es portarà a terme en format presencial el dissabte dia 7 d’octubre de 16:00 a 21:00 h a l’Auditori Municipal d’Amposta.

      Es dividirà en les 3 fases inicials del design thinking i amb una posterior presentació i selecció de les 3 millors propostes.
      • Fase 1. Empatitzar.
        Presentació del repte i de la problemàtica del canvi climàtic i els seus efectes en el territori.
      • Fase 2. Idear.
        Dinàmica de generació de idees a partir de metedologies proporcionade sper l’organització. Hi haurà facilitadors donant suport als equips.
      • Fase 3. Definir.
        Definició i preparació de la idea: tipus de joc, mecàniques principals, història… Al finalitzar l’equip farà una breu presentació de la seva proposta de videojoc que compleixi el repte proposat.

      Presentació de les propostes de la fase d’ideació i selecció de les 3 millors.
      • El jurat seleccionarà i comunicarà les tres millors idees presentades d’acord amb els criteris d’avaluació que s’indiquen en aquestes mateixes bases.
      • Explicar pot ser conceptual, per tant, no cal que sigui funcional.
      • La durada de la presentació per equip ha de ser màxim de 3 minuts
      • Tant o més important que la idea o concepte és la manera en què es comunica, s’explica i presenta!
      • La presentació de la idea serà a escala conceptual amb el material visual o pràctic que l’equip cregui més adient i en qualsevol mena de suport ja sigui en forma de prototip, idea conceptual, prova de concepte (dibuixos, documents ppt., maquetes, petites animacions, impressions 3D…).
      • La presentació la podrà portar a terme tot l’equip o bé un dels membres. L’ordre de les presentacions es farà de manera aleatòria.
      • Es podran donar respostes breus a possibles preguntes que el jurat pugui fer després de cada presentació.
    5. Les etapes
    La competició constarà de tres etapes: ideació, prototipatge i demostració amb lliureament final de premis.

    Primera etapa: ideació Aquesta etapa es portarà a terme en format presencial el dissabte dia 7 d’octubre de 16:00 a 21:00 h a l’Auditori Municipal d’Amposta.Es dividirà en les 3 fases inicials del design thinking i amb una posterior presentació i selecció de les 3 millors propostes.

  • Fase 1. Empatitzar. Presentació del repte i de la problemàtica del canvi climàtic i els seus efectes en el territori.
  • Fase 2. Idear. Dinàmica de generació de idees a partir de metedologies proporcionade sper l’organització. Hi haurà facilitadors donant suport als equips.
  • Fase 3. Definir. Definició i preparació de la idea: tipus de joc, mecàniques principals, història… Al finalitzar l’equip farà una breu presentació de la seva proposta de videojoc que compleixi el repte proposat.
  • Presentació de les propostes de la fase d’ideació i selecció de les 3 millors.
  • El jurat seleccionarà i comunicarà les tres millors idees presentades d’acord amb els criteris d’avaluació que s’indiquen en aquestes mateixes bases.
  • Explicar pot ser conceptual, per tant, no cal que sigui funcional.
  • La durada de la presentació per equip ha de ser màxim de 3 minuts
  • Tant o més important que la idea o concepte és la manera en què es comunica, s’explica i presenta!
  • La presentació de la idea serà a escala conceptual amb el material visual o pràctic que l’equip cregui més adient i en qualsevol mena de suport ja sigui en forma de prototip, idea conceptual, prova de concepte (dibuixos, documents ppt., maquetes, petites animacions, impressions 3D…).
  • La presentació la podrà portar a terme tot l’equip o bé un dels membres. L’ordre de les presentacions es farà de manera aleatòria.
  • Es podran donar respostes breus a possibles preguntes que el jurat pugui fer després de cada presentació.
    • Segona etapa: mentorització i prototipatge  (d’octubre de 2023 a maig de 2024)
      • Els tres equips seleccionats en l’etapa d’IDEACIÓ, tindran un mentoratge i seguiment de les seves propostes per part de les diferents entitats organitzadores i col·laboradores per portar a terme l’execució d’un prototip funcional, una demo, una versió alfa o beta del joc.
      • Els terminis per portar a terme el prototip seran des del mateix dia 7 d’octubre fins la primavera de 2024.
      • Durant aquest període de temps es disposarà d’un espai digital de comunicació i mentoratge via Discord.
      • El FabLab Terres de l’Ebre oferirà alguns dels seus espais i recursos per mirar de portar a terme tot allò que sigui necessari per fer realitat alguna part dels prototips.

    Segona etapa: mentorització i prototipatge  (d’octubre de 2023 a maig de 2024)

    • Els tres equips seleccionats en l’etapa d’IDEACIÓ, tindran un mentoratge i seguiment de les seves propostes per part de les diferents entitats organitzadores i col·laboradores per portar a terme l’execució d’un prototip funcional, una demo, una versió alfa o beta del joc.
    • Els terminis per portar a terme el prototip seran des del mateix dia 7 d’octubre fins la primavera de 2024.
    • Durant aquest període de temps es disposarà d’un espai digital de comunicació i mentoratge via Discord.
    • El FabLab Terres de l’Ebre oferirà alguns dels seus espais i recursos per mirar de portar a terme tot allò que sigui necessari per fer realitat alguna part dels prototips.
    • Tercera etapa: demostració i premis finals (maig 2024)

      Demostració final:
      • Els prototips de videojocs portats a terme s’hauran de presentar de manera presencial a Amposta davant del jurat amb un temps límit de 5 minuts cada equip.
      • Tots els integrants de cada equip hauran d’estar presents sempre i quan no existeixi causa de força major.
      • La demostració es podrà fer amb el mateix vídeo joc, fotos, vídeos, entre altres recursos creatius que ajudin a entendre la proposta presentada i l’enfocament en front al repte.


      Lliurament final de premis
      • Una vegada finalitzades totes les presentacions, el jurat es retirarà per deliberar i triarà la solució guanyadora del repte a fi de comunicar i lliurar el premi a l’equip guanyador.
      • Els criteris d’avaluació seran els indicats en aquestes mateixes bases.
    Tercera etapa: demostració i premis finals (maig 2024) Demostració final:

  • Els prototips de videojocs portats a terme s’hauran de presentar de manera presencial a Amposta davant del jurat amb un temps límit de 5 minuts cada equip.
  • Tots els integrants de cada equip hauran d’estar presents sempre i quan no existeixi causa de força major.
  • La demostració es podrà fer amb el mateix vídeo joc, fotos, vídeos, entre altres recursos creatius que ajudin a entendre la proposta presentada i l’enfocament en front al repte.


  • Lliurament final de premis

  • Una vegada finalitzades totes les presentacions, el jurat es retirarà per deliberar i triarà la solució guanyadora del repte a fi de comunicar i lliurar el premi a l’equip guanyador.
  • Els criteris d’avaluació seran els indicats en aquestes mateixes bases.
  • ideatro-vag-experience
    6. Els obsequis i premis
    Etapa d’ideació:
    • Obsequis per tots els participants:
      • Merchandising del VAG.
      • Certificat d’assistència i participació a la ideatró del VCC.
    • Premi per als 3 equips seleccionats:
      • Contactes amb entitats i empreses per explorar les possibles oportunitats de col·laboració i testeig de possibles prototips.
      • Accés i ús del FabLab TE fins la presentació final.
      • Difusió de les solucions entre els mitjans de comunicació i xarxes socials de les entitats organitzadores i col·laboradores.
      • Una medalla per cada membre dels 3 equips.
      • Certificat d’equip seleccionat a la ideató de la VCC.
      • Un xec de 25 euros per cadascun dels membres dels tres equips bescambiable en els comerços de la Federació de Comerç d’Amposta.

      Els tres equips seleccionats s’han de compromtre a l’assitència a 3 sessions de mentoritzacióque es portaran a terme per a cadascun dels equips a fi de desenvolupar i prototipar les idees presentades i la seva posterior presentació finals a la primavera de 2024.
    Etapa de demostració i premis finals:
    • Accèsits pels dos equips finalistes:
      • Difusió per part de les entitats participants.
      • Contactes amb organitzacions del sector dels videojocs.

    • Premi per l’equip guanyador:
      • 3.000,00 €
      • Suport per la continuïtat en el mentoratge del videojoc.
      • Difusió per part del les entitats participants Contactes amb organitzacions del sector del videojoc.
      • Certificat com a guanyadors de la VCC.

    • Els premis finals és podran declarar deserts en cas que les propostes presentades no acompleixin uns requisits mínims de qualitat i desenvolupament.
    3. El cost

    Cada equip participant haurà d’abonar 8,00 € a través del mateix enllaç d’inscripció.

    4. Període d'inscripció

    Finalitzarà el dissabte 30 de setembre de 2023 a les 23:59 hores o un cop s’arribin als 12 equips participants.

    ideatro-vag-experience
    6. Els obsequis i premis
    Etapa d’ideació:
    Obsequis per tots els participants:
  • Merchandising del VAG.
  • Certificat d’assistència i participació a la ideatró del VCC.


  • Premi per als 3 equips seleccionats:
  • Contactes amb entitats i empreses per explorar les possibles oportunitats de col·laboració i testeig de possibles prototips.
  • Accés i ús del FabLab TE fins la presentació final.
  • Difusió de les solucions entre els mitjans de comunicació i xarxes socials de les entitats organitzadores i col·laboradores.
  • Una medalla per cada membre dels 3 equips.
  • Certificat d’equip seleccionat a la ideató de la VCC.
  • Un xec de 25 euros per cadascun dels membres dels tres equips bescambiable en els comerços de la Federació de Comerç d’Amposta.
  • Els tres equips seleccionats s’han de compromtre a l’assitència a 3 sessions de mentoritzacióque es portaran a terme per a cadascun dels equips a fi de desenvolupar i prototipar les idees presentades i la seva posterior presentació finals a la primavera de 2024.
  • Etapa de demostració i premis finals:
    Accèsits pels dos equips finalistes:

  • Difusió per part de les entitats participants.
  • Contactes amb organitzacions del sector dels videojocs.


  • Premi per l’equip guanyador:
  • 3.000,00 €
  • Suport per la continuïtat en el mentoratge del videojoc.
  • Difusió per part del les entitats participants.
  • Contactes amb organitzacions del sector del videojoc.
  • Certificat com a guanyadors de la VCC.


  • Els premis finals és podran declarar deserts en cas que les propostes presentades no acompleixin uns requisits mínims de qualitat i desenvolupament.
    3. El cost

    Cada equip participant haurà d’abonar 8,00 € a través del mateix enllaç d’inscripció.

    4. Període d'inscripció

    Finalitzarà el dissabte 30 de setembre de 2023 a les 23:59 hores o un cop s’arribin als 12 equips participants.

    7. Jurat
    • a. Composició:
      El jurat estarà format per les següents persones o institucions:
      • VAG (amb un sol vot com a entitats).
      • Núria Marco, Regidora de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Amposta.
      • Lala Escrivà, directora del Fablab Terres de l’Ebre.
      • Un investigador de la línia en canvi climàtic d’Eurecat-Centre en Resilència climàtica.
      • Un representant de la Generalitat de Catalunya.
      • Un representant de l’INS Montsià.

    • b. Criteris: Els cirteris d’avaluació del jurat seran els següents:
      • Aspectes relacionats amb el canvi climàtic en relació al repte i l’impacte en el territori a nivell local.
      • Disseny i creativitat (paràmetres vinculats al videojoc, mecàniques i narrativa, història…
      • Innovació digital.
      • Viabilitat tècnica i operativa.
      • Qualitat en la comunicació i la presentació.
      • Potencial de millora, continuïtat i propers passos del videojoc.
    En l’avaluació final es valorarà positivament la diversitat de gènere entre els membres de cada equip així com la participació de membres amb diversitat funcional.
    7. Jurat
    a. Composició:

    El jurat estarà format per les següents persones o institucions:

  • VAG (amb un sol vot com a entitat).
  • Abraham Cózar, CEO de Chibig Studio.
  • Núria Marco, Regidora de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Amposta.
  • Lala Escrivà, directora del Fablab Terres de l’Ebre.
  • Un investigador de la línia en canvi climàtic d’Eurecat-Centre en Resilència climàtica.
  • Un representant de la Generalitat de Catalunya.
  • Un representant de l’INS Montsià.


  • b. Criteris:

    Els criteris d’avaluació del jurat seran els següents:
  • Aspectes relacionats amb el canvi climàtic en relació al repte i l’impacte en el territori a nivell local.
  • Disseny i creativitat (paràmetres vinculats al videojoc, mecàniques i narrativa, història…
  • Innovació digital.
  • Viabilitat tècnica i operativa.
  • Qualitat en la comunicació i la presentació.
  • Potencial de millora, continuïtat i propers passos del videojoc.


  • En l’avaluació final es valorarà positivament la diversitat de gènere entre els membres de cada equip així com la participació de membres amb diversitat funcional.
    8. La propietat intel·lectual

    La propietat intel·lectual de les solucions tecnològiques correspondrà als participants, sense que hi hagi cessió de drets cap a les entitats que recolzen el repte les quals tindran prioritat en accedir i negociar possibles acords amb els autors de les solucions. L’organització d’aquest repte no té cap responsabilitat pel que fa a finalització satisfactòria de les negociacions o acords que es pugui arribar.

    La intenció d’aquest repte és, entre altres, fomentar diverses futures col·laboracions a curt, mitjà o llarg termini entre els participants i les diferents entitats que li donen suport.


    Tots els equips hauran d’incorporar els logotips de les entitats promotores de l’esdeveniment, així com les que han col·laborat en el mateix, en el moment que facin publicitat o difusió de la solució o fins i tot si la comercialitzen.

    8. La propietat intel·lectual

    La propietat intel·lectual de les solucions tecnològiques correspondrà als participants, sense que hi hagi cessió de drets cap a les entitats que recolzen el repte les quals tindran prioritat en accedir i negociar possibles acords amb els autors de les solucions. L’organització d’aquest repte no té cap responsabilitat pel que fa a finalització satisfactòria de les negociacions o acords que es pugui arribar.

    La intenció d’aquest repte és, entre altres, fomentar diverses futures col·laboracions a curt, mitjà o llarg termini entre els participants i les diferents entitats que li donen suport.


    Tots els equips hauran d’incorporar els logotips de les entitats promotores de l’esdeveniment, així com les que han col·laborat en el mateix, en el moment que facin publicitat o difusió de la solució o fins i tot si la comercialitzen.

    9. El tractament de dades personals.
    L’organitzador tractarà la informació de dades personals rebuda amb la finalitat de gestionar les activitats de la VCC. Les dades seran mantingudes amb la finalitat d’informar els participants de les novetats relacionades amb la competició, així com per informar-los d’altres iniciatives i oportunitats relacionades que puguin ser del seu interès.

    Les dades es podran cedir a l’Associació Cultural Vídeo Art Game i Fundació i2cat com a promotors de la iniciativa amb les mateixes finalitats. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i (incloses imatges o gravacions de veu), d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, modificació i portabilitat o limitació del tractament sobre alguna de les vostres dades personals mitjançant escrit adreçat a rgpd@i2cat.net de la Fundació i2CAT, Carrer Gran Capità 2, 2a.planta (Barcelona), així com el dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control (agpd.es).

    Així mateix, si voleu exercir els drets esmentats davant els organismes referits, us podeu adreçar a:
    • Fundació i2CAT, Carrer Gran Capità, 2, 2a.planta (Barcelona). rgpd@i2cat.net
    • Associació Cultural Vídeo Art Game, carrer Miquel Granell 6, entresol (Amposta). hello@vag.cat.
    L’organització es reserva el dret a fer modificacions en cas de força major i sense avís previ.
    9. El tractament de dades personals.
    L’organitzador tractarà la informació de dades personals rebuda amb la finalitat de gestionar les activitats de la VCC. Les dades seran mantingudes amb la finalitat d’informar els participants de les novetats relacionades amb la competició, així com per informar-los d’altres iniciatives i oportunitats relacionades que puguin ser del seu interès. Les dades es podran cedir a l’Associació Cultural Vídeo Art Game i Fundació i2cat com a promotors de la iniciativa amb les mateixes finalitats. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i (incloses imatges o gravacions de veu), d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, modificació i portabilitat o limitació del tractament sobre alguna de les vostres dades personals mitjançant escrit adreçat a rgpd@i2cat.net de la Fundació i2CAT, Carrer Gran Capità 2, 2a.planta (Barcelona), així com el dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control (agpd.es). Així mateix, si voleu exercir els drets esmentats davant els organismes referits, us podeu adreçar a:

  • Fundació i2CAT, Carrer Gran Capità, 2, 2a.planta (Barcelona). rgpd@i2cat.net
  • Associació Cultural Vídeo Art Game, carrer Miquel Granell 6, entresol (Amposta). hello@vag.cat.
  • L’organització es reserva el dret a fer modificacions en cas de força major i sense avís previ.